Marca ciutat

Proposta de marca per a la ciutat de Calella (descartada).
La marca que es presenta a concurs vol satisfer dues necessitats demanades en el “briefing”, la d’assumir una identitat pròpia pels conciutadans, així com la de representar la ciutat vers els visitants.
Sens dubte el tret més peculiar i diferencial de Calella vers altres poblacions de la comarca és el seu far que, a mena de creu de terme, identifica el lloc i dóna la benvinguda a foranis. De la mateixa manera, després de 150 anys d’història s’ha convertit també en un símbol d’identitat pels seus habitants. Així doncs, aquest element ha estat definitiu entre d’altres possibilitats.
L’icona del far neix de la pròpia caplletra del topònim Calella, la “C”, la qual es situa als peus del mar quedant també definida la seva ubicació geogràfica. Encerclant els elements, emfatitzem encara més el sentit de “copyright” de la ciutat. Unit al logotip “Calella” i la llegenda “singular” queda definida la marca. S’ha optat per una tipografia de formes arrodonides per aconseguir calidesa i amabilitat, però també contundència per la seva característica de negreta. Definint el terme “singular” com a llegenda, dóna versalitat per a poder utilitzar altres opcions segons l’ús en diferents sectors.